Jouw klanten persoonlijk benaderen

    Van inspiratie tot oriëntatie naar aankoop

Maak van je klanten, loyale klanten!

Inzicht in het gedrag van klanten en ze behouden als loyale klanten is heel waardevol. Winstore Online biedt verschillende mogelijkheden om met loyalty systemen jouw klanten zo goed mogelijk, op persoonlijk niveau te bedienen.

Spaarpunten & cadeaukaarten

De spaarpuntenmodule in de LIV kassa van Winstore biedt een krachtig loyaliteitssysteem waarmee je klanten beloont voor hun aankopen. Met deze geïntegreerde functionaliteit bouw je eenvoudig een klantgericht spaarsysteem op dat herhaalaankopen stimuleert en klantentrouw vergroot.

Winstore Online ondersteunt loyaltysystemen en cadeaukaarten zoals Fashioncheque, Sport Gift Card en Intersolve cadeaukaarten zoals VVV-giftcards. Werk je met eigen cadeaubonnen, dan kan dat natuurlijk ook! Ons kassasysteem LIV’ is gekoppeld aan Winstore Online en zorgt ervoor dat je deze cadeaukaarten zonder problemen kunt verwerken bij het afrekenen.

Met tritonX breng je klantloyalty naar een hoger niveau!

Het Customer Data Platform van tritonX centraliseert alle klantdata uit zowel je webshop als fysieke winkels op één plek. Zo krijg je een compleet 360-graden klantbeeld op basis van alle interacties, aankopen en voorkeuren.

Deze inzichten maken het mogelijk om klanten écht persoonlijk te benaderen: van gerichte campagnes en gepersonaliseerde berichten tot op maat gemaakte kortingsacties. Dankzij de koppeling met onder andere Winstore werk je altijd met actuele en volledige informatie.

tritonX helpt je om data eenvoudig te beheren en om te zetten in actie. Zo til je niet alleen je loyaliteitsprogramma naar een hoger plan, maar bied je klanten ook een naadloze en relevante omnichannel beleving!

Klantentellers

Winstore Online ondersteunt de koppeling met verschillende klantentelsystemen. Hierdoor kunnen wij  klantentellers integreren, bijvoorbeeld van Easycount of andere leveranciers. 

Deze koppeling biedt waardevolle inzichten in het gedrag van bezoekers in je fysieke winkel(s). Denk aan druktepatronen, conversieratio’s (aantal klanten vs. transacties) en de effectiviteit van marketingacties op het winkelbezoek. Door deze data te combineren met verkoop- en klantgegevens uit Winstore Online krijg je een nog completer beeld van je winkelprestaties.

Cadeaukaarten en loyalty_Winstore