Search
Close this search box.

Meet the Team: Hannie

Onze collega’s zijn de drijvende kracht van ACA Winstore. Persoonlijk contact, vertrouwen en eerlijkheid zijn de basis voor onze relatie met jou als klant. Iedere dag zijn de 17 collega’s hard aan het werk aan de best mogelijke ervaring voor jou als klant. Op onze website zullen we regelmatig een collega aan je voorstellen. In deze eerste aflevering: Hannie, de enige dame in ons customer service team.

Meet the team: Hannie: customer service

Sinds 1994 aanspreekpunt aan de telefoon

Er zijn wel eens klanten geweest die denken dat Hannie receptioniste is: “Wil je me doorverbinden met een van je collega’s op customer service?”. Maar onderschat deze dame niet, want dit jaar werkt ze alweer 29 jaar op de afdeling customer service (of: support) van ACA Fashion Software. Hoog tijd om haar wat vragen te stellen!

Wat is jouw rol in het ACA Winstore team?

“In 1994 ben ik als customer Service medewerker begonnen met het Classic pakket 6.2 en Dos 3.1. Dat zag er héél anders uit dan Winstore Online, waar we nu mee werken. Inmiddels ben ik ervaren in het oplossen van dagelijkse problemen en vraagstukken in alle software die we aan klanten leveren, zoals Winstore en LIV’, maar ik schuw de technische vraagstukken ook niet.”

Wat vind je het leukste aan je werk voor Winstore? / Wat motiveert je in je werk?

“Ik vind de uitdaging in de oplossing. Daarvoor moet ik natuurlijk eerst het probleem begrijpen en daarvoor wil ik alles weten. Ik vraag de klant het hemd van het lijf omdat ik wil weten sinds wanneer het probleem er is, welke foutmelding(en) de klant krijgt, welke stappen ze al hebben gedaan en of ze een voorbeeld hebben. Die gegevens heb ik nodig om een goed beeld te krijgen van de situatie bij een klant. Dat kan namelijk altijd net weer anders zijn! Als ik dit weet, dan ga ik aan de slag met mijn onderzoek.”

Waarvoor kunnen klanten jou bellen?

“Ik vind het leuk om overzichten te onderzoeken waarvan een klant zegt dat de cijfers niet kloppen. Dan ga ik de diepte in om te ontdekken waar de oorzaak of het misverstand zit. ‘Appels met peren vergelijken’ kan anno 2023 (helaas) nog steeds niet.”

Waarom is een goede customer service afdeling voor Winstore zo belangrijk?

“We zijn vaak het eerste aanspreekpunt na de implementatie van het softwarepakket/kassa en we zijn natuurlijk goed bereikbaar, zowel telefonisch als via de portal. We zorgen er met ons team voor dat we dagelijks vanaf 8.00 tot 18.00 uur én zelfs in het weekend en koopavonden bereikbaar zijn.”

Heb je een leuke anekdote over een situatie met een klant die je is bijgebleven?

“Heel vroeger, in de tijd van de fax, belde een klant vanwege een print probleem. Nadat we alle mogelijkheden hadden doorlopen en nog maar eens een test naar de printer hadden verstuurd, kwam de klant erachter dat ze bij de fax keek en niet bij de printer. Bij de printer lag inmiddels een heel pak papier met precies de overzichten die de klant graag wilde. In het kader van verduurzaming is het fijn dat er nu veel wordt opgeslagen als PDF in plaats van geprint op papier.”

Hét tweede Savvi event is een feit op 8 april 2024

Leer Savvi beter kennen en ervaar zelf de toegevoegde waarde van visuele en interactieve rapportages. Meld je vandaag nog aan!
https://www.winstore.nl/aca-winstore-en-savvi-bundelen-de-krachten/