Betrouwbaar inzicht in de hardlopers
Afgestemd op outdoor retail
De kracht van Winstore Online ligt in de mogelijkheden van het systeem. Winstore Online is inzetbaar in de schoenen-, fashion-, sport- en outdoorbranche. Retailers uit deze branches stoeien over het algemeen met dezelfde uitdagingen, zoals bepalen wat je moet inkopen, optimale voorraad houden en inzicht hebben in goed- en slechtlopende artikelen. Toch heeft iedere branche zijn eigen kenmerken. Door samenwerkingen op te zoeken met formulegroepen en Retail Service Organisaties en aanwezig te zijn op (sport)beurzen leren we veel waardoor we Winstore Online nauwkeurig kunnen afstemmen op de behoeften van de retailers.
Zo ook voor de sportretailers.
Samenwerking met Retail Service Organisaties
Nooit meer nee-verkopen
RFID
Een trend die we nu veel zien in de branche is het RFID getagd aanleveren. Merken als NIKE en ADIDAS leveren hun artikelen reeds voorzien van RFID tags aan bij retailers. Inkoopgroep, marketingassociatie en competentienetwerk EK Retail wil binnen hun sportgroepen (Intersport, Runnersworld en The Athlete’s Foot) 80% van hun producten RFID gelabeld hebben. Winstore Online biedt deze mogelijkheid waardoor je als retailer bent voorbereid op de toekomst.
Centraal artikelbestand via EDI
Als je inkoopt, krijg je van iedere order een digitaal orderbericht (PRICAT) met de prijs. De gegevens van iedere order zijn belangrijk voor iedere ondernemer, maar het kost vaak veel tijd om alle artikelen in het systeem te verwerken. Winstore Online werkt met een zogenaamd centraal artikelbestand via EDI. Als je 10 modellen inkoopt van een bepaald merk, haalt Winstore Online alle data op van die 10 modellen (inclusief foto’s, maattabellen, etc). Zie het als een soort EDI 3.0. Retailers hoeven zelf niets meer te koppelen, het staat met één druk op de knop in je systeem.
Klaar om de volgende stap te zetten in het
automatiseren van jouw winkel(s)?
Bel met Sales! Zij weten alle ins en outs van Winstore en LIV'